BE INSPIRED

Be inspired to cook up a storm - be it for a family meal, a special occasion or to celebrate Myanmar’s many festivals. Our recipe section provided by the top chefs from Myanmar and around the world will take you through the steps of cooking your favourite local dishes or international meals all in the comfort of your own kitchen. Be inspired!

Fried Bean Curd Salad (ပဲျပားသုုပ္ထိုုင္းပုုံစံ)

ထိုုင္းပံုုစံကတာ့ ပဲျပားမဟုုတ္သလိုု ဒီလိုုအသုုပ္မ်ိဳးကိုုသက္သတ္လြတ္လုုပ္စားၾကတာမ်ိဳးလည္းမေတြ႕မိပါဘူး။ ၾကက္အူေခ်ာင္း ၀က္အူေခ်ာင္း စတာေတြကိုု အျပင္ၾကက္ဥေၾကာ္ကိုုလည္းျပန္သုုတ္စားၾကပါတယ္ ပုုဇြန္၊ကင္းမြန္စတာေတြေရာေပ့ါ ငံျပာရည္လည္းသံုုးပါတယ္။ ဒီသက္သက္လြတ္သုုပ္နည္းေလးကေတာ့ ၀ါတြင္းသက္သတ္လြန္စားခ်င္သူေတြအတြက္ေရာ အိမ္မွာအျပင္းေျပလက္တည့္စမ္းခ်င္ေနၾကသူမ်ားပါအၾကိဳက္ေတြ႕မယ့္နည္းေလးပါ။ အသုပ္လုုပ္နည္းေလးၾကည့္လိုုက္ရေအာင္။

Thai style is not with fried bean curd but with sausages, fried egg, prawn or squid. This is vegetarian dish for Waso.

ပါ၀င္ပစၥည္းမ်ား 

  •  ပဲျပား                                         ၁ တံုုး (ပါးပါးလွီးထားပါ)

Sliced ben curd                                    1 cube

  • ဆီ                                             ပဲျပားေၾကာ္ရန္သင့္တင့္ေသာပမာဏ

Oil                                            good amount for deep fry 

  • (ပဲျပားပါးပါးလွီးထားျပီး ဆီပူပူမွာအ၀ါေရာင္သမ္းလာေအာင္ေၾကာ္ျပီး အေခ်ာင္းပံုုစံလွီးထားပါ)

(Deep fry until golden brown and cut julienne) 

  • ခရမ္းခ်ဥ္သီး                                 ၁ လံုုး (ကန္႔လန္႔ျဖတ္ပါးပါးလွီးထားပါ)

Cross sliced tomato                    1 nos 

  • သခြားသီး                                    ၁ ျခမ္း (အခြံခြာအေစ့အူတိုုင္ဖယ္ထုုတ္ျပီးအေခ်ာင္းလွီးထားပါ)

Dseeded half Cucumber cut in julienne  1 portion 

  • မံုုလာဥနီ                                     အနည္းငယ္ (အလယ္မွထက္ျခမ္းျခမ္းျပီးစက္၀ိုုင္းျခမ္းပံုုစံေလးမ်ား

                                                 ပါးပါးလွီးထားပါ)

Half cut sliced carrot                            some 

  • ၾကက္သြန္မိတ္                                ၂ ပင္ (သခြားသီး ပဲျပားအရွည္အတိုုင္းျဖတ္ထားပါ)

Cut spring onion                                    2 springs 

  • တ႐ုုတ္နံနံအရြက္                           ၁ ပင္

Celery                                       1 spring

 

အသုုပ္ေဆာ့ရည္စပ္ရန္

For salad sauce

 

  • ပဲငံျပာရည္အၾကည္ (ထမင္းစားဇြန္း) ၂ ဇြန္း

Light soy sauce                           1 tbs 

  • သၾကား            (လက္ဖက္ရည္ဇြန္း)  ၁ ၀က္

Sugar                                        half tsp         

  • သံပုုရာရည္        (လက္ဖက္ရည္ဇြန္း)    ၂ ဇြန္း

Lime juice                                     2 tsp 

  • ငရုုတ္သီးအနီေတာင့္                         ၂ ေတာင့္ (ႏုုပ္ႏုုပ္စဥ္းထားပါ)

Chopped red chili                          2 nos 

  • ၾကက္သြန္ျဖဴ                                   ၂ တက္ (ႏုုပ္ႏုုပ္စဥ္းထားပါ)

Chopped garlic                              2 cloves 

 

 ဇလံုုတစ္လံုုးထဲတြင္ ေဆာ့ရည္အတြက္ပါ၀င္ပစၥည္းမ်ားကိုုေရာစပ္ျပီးသမေအာင္ေမႊပါ။ ေပးထားေသာအခ်ိဳးအစားမ်ားအျပင္စိတ္ၾကိဳက္ျပင္ဆင္ႏိုုင္ပါတယ္။

 Mix all ingredients for sauce in a big bowl and adjust the taste. 

 စိတ္ၾကိဳက္ေဆာအရသာရျပီဆိုုရင္ေတာ့ ပါ၀င္အစည္းမ်ားအားလံုုးေရာထည့္ျပီးသမေအာင္ေမႊေပးျပီး

ပန္းကန္တြင္ျပင္ဆင္သံုုးေဆာင္ႏိုုင္ပါျပီ။ 

Catch your taste and mix with other ingredients to serve.

Thit Htoo

Chef Thit Htoo started his

...see more

Ingredients

Healthy

Chef Thit Htoo's recipes