BE INSPIRED

Be inspired to cook up a storm - be it for a family meal, a special occasion or to celebrate Myanmar’s many festivals. Our recipe section provided by the top chefs from Myanmar and around the world will take you through the steps of cooking your favourite local dishes or international meals all in the comfort of your own kitchen. Be inspired!

Pan Grilled Beef Tenderloin with Balsamic Green Beans (အမဲမိုးခိုသား ႏွင့္ ဝိုင္နီရွာလကာ ပဲသီးစိမ္း)

Healthy Week –  အမဲမိုးခိုသားႏွင့္ဝိုင္နီရွာလကာပဲသီးစိမ္း။

ပါဝင္ပစၥည္းမ်ား

  • အမဲမိုးခိုသား                                 ၂၂၀  ဂရမ္ 
  • ဆားလြတ္ေထာပတ္                            ၂   ဇြန္း
  • ၾကက္သြန္နီ                                     ၁   လံုး       
  • ၾကက္သြန္ဝါၾကီး                              ၀.၅    လံုး      
  • ၾကက္သြန္ၿဖဴ ( စဥ္းၿပီး )                        ၁    ဇြန္း      
  • အမဲရိုးၿပဳတ္ရည္                              ၁၀၀   မီလီလီတာ       
  • ပဲသီးစိမ္း                                      ၁၀၀   ဂရမ္     
  • အာလူး                                            ၁   လံုး      
  • ခ်ယ္ရီ ခရမ္းခ်ဥ္သီး                              ၅   လံုး      
  • သံပုရိုသီး                                         ၁   စိပ္      
  • ဝုိုင္နီရွာလကာရည္                               ၂  ဇြန္း      
  • ဆား                                           အနည္းငယ္    
  • ငရုပ္ေကာင္းမွဳန္ ့                             အနည္းငယ္
  • ရို  ့မယ္ရီရြက္ေၿခာက္                        အနည္းငယ္    
  • ပါစလီရြက္                                    အနည္းငယ္    
  • သံလြင္ဆီ             ၁  ဇြန္း

ၿပင္္ဆင္ခ်က္ၿပဳတ္နည္း။

၁ ။ အာလူး ကိုသန္ ့စင္ၿပီး အခြံမႏႊာဘဲ ဆား ၊ ငရုပ္ေကာင္းမွဳန္ ့၊ ၾကက္သြန္ၿဖဴ ၊ ရို  ့မယ္ရီရြက္ေၿခာက္ ၊ သံလြင္ဆီ တို ့ႏွင့္ အရသာသြင္းရၽြ္ မုန္ ့ဖုတ္ ဖိုတြင္ ၁၈၀ ံစင္တီဂရိတ္ ၿဖင့္ ၂၅ မိနစ္ခန္ ့ဖုတ္ထားပါ။

၂ ။ ဒယ္အိုးတြင္ ဆားလြတ္ေထာပတ္ ၁ စြန္း ကိုအပူေပးၿပီး အသင့္လွီးထားေသာ ၾကက္ သြန္နီ ၊ ၾကက္သြန္ဝါႀကီး တို ့ကို ၂ မိနစ္ခန္ ့ဆီသတ္ပါ ၊ ၾကက္သြန္နီ ေမႊးလာလွ်င္ ၾကက္သြန္ၿဖဴ ထည့္ရၽြ္ ၁ မိနစ္ခန္ ့ေၾကာ္ေပးၿပီး အသင့္ၿပဳတ္ထားေသာ အမဲရိုးၿပဳတ္ရည္ ထည့္ရၽြ္ ၃ မိနစ္ခန္ ့ခ်က္ေပးပါ။

၃ ။ ၾကက္သြန္နီ က်က္လွ်င္ အသင့္သန္ ့စင္ထားေသာ ပဲသီးစိမ္း ထည့္ခ်က္ၿပီး ဝု္ိင္နီရွာလကာရည္ ႏွင့္ ၂ မိနစ္ခန္ ့အဖံုးအုပ္ ၿပီးခ်က္ေပးပါ ၊ ပဲသီးစိမ္း အနည္းငယ္ က်က္လွ်င္ မီးဖိုေပၚမွဖယ္ခြာရၽြ္ ဆားလြတ္ေထာပတ္ ၁ စြန္းထည့္ၿပီး အရသာ ကို ဆား ႏွင့္ ငရုပ္ေကာင္းမွဳန္ ့အနည္းငယ္ၿဖင့္ထိမ္းညွိထားပါ။

၄ ။ အမဲမိုးခိုသား ကို ဆား ၊ ငရုပ္ေကာင္းမွဳန္ ့အနည္းငယ္ၿဖင့္ အရသာသြင္းၿပီး ဒယ္အိုးကို အပူေပးရၽြ္ သံလြင္ဆီ အနည္းငယ္ၿဖင့္ ၃ မိိနစ္ ခန္ ့တစ္ဖက္စီ အိုးကပ္ကင္ေပးပါ ၊ ႏွစ္သက္ေသာ အေနအထားသို ့က်က္လွ်င္ မီးဖိုမွဖယ္ခြာရၽြ္ ၅ မိနစ္ခန္ ့အေအး ခံ ထားၿပီး အသင့္ၿပင္ဆင္ထားေသာ အာလူး ၊ ပဲသီးစိမ္း တို ့ တို ့ႏွင့္ တြဲဖက္တည္ခင္းပါ။

 

Healthy Week –  Pan Grilled Beef Tenderloin with Balsamic Green Beans.

Ingredients.

  • Beef Tenderloin                           220  g
  • Unsalted Butter                            2   tbsp
  • Onion                                        1   number
  • Yellow Onion                               ½  number
  • Minced Garlic                               1    tbsp
  • Beef broth                                  100  ml
  • Green Beans                                100  g
  • Potato                                       1   number
  • Cherry Tomato                            5   numbers
  • Lemon                                       1   wedge
  • Balsamic Vinegar                          2    tbsp
  • Salt                                           a little
  • Crushed Black Pepper                   a little
  • Dried Rosemary                           a little
  • Fresh Parsley                               a little
  • Olive Oil                                     1    tbsp

Cooking Direction.

  1. Wash the Potato with skin and marinate with Salt, Crushed Black Pepper, Chopped Garlic, Dried Rosemary and Olive Oil, then roasted in oven for 25 minutes on 180  ံC until get tender.
  2. Melt 1 teaspoon butter in a medium saucepan over medium-high heat. Add onions and shallots; sauté 2 minutes. Add garlic; sauté 1 minute. Add Beef broth; cook 3 minutes or until onions are tender and liquid almost evaporates.
  3. Add beans and Balsamic vinegar; cover and cook 2 minutes or until beans are crisp-tender. Remove from heat. Stir in remaining 1 teaspoon butter and a pinch of salt and Crushed Black Pepper, keep warm.

Sprinkle steaks with remaining some salt and pepper. Heat a cast-iron skillet over medium-high heat. Coat pan with some Olive Oil . Add steaks to pan; cook 3 minutes on each side or until desired degree of doneness. Let stand 5 minutes then serve with Balsamic Beans and roasted Potato.

 

Healthy Point for Pan Grilled Beef Tenderloin with Balsamic Green Beans.

          Beef Tenderloin is so tender and texture all the time with taste, High in Protein and also easy to digest. Green Beans is always go so well with Beef or all kinds of red meat as suitable Green Vegetable, Roasted Potato as Carbohydrate for that dish, so healthy and full of nutrients as Protein from Beef Tenderloin that no oil and less saturated fat, Vitamins from Green Beans and Carbohydrate from Potato that all you need for the day. Green Beans cook with Balsamic Vinegar that make easy to digest and good in flavor, Roasted Potato that less oil and low calorie than other Carbohydrate. Use Olive Oil and Unsalted Butter give you more unsaturated fat that you need to aware for your Health, Onion and Garlic got lots of antioxidant and Cherry Tomato provide numerous health benefits including: Anti-oxidant support, Promotes heart health, Supports bone health, Anti-cancer benefits, Prostate health support and rich in Vitamin C, Vitamin K, Vitamin E, Vitamin B6 and some mineral like Zinc, Iron and so on…so you may have that dish as healthy and digestive meal for your diet so often.

    အမဲမိုးခိုသား ဆိုသည္မွာ အလြန္ႏူးညံ့ၿပီး အရသာေကာင္းေသာ အသားပိုင္းၿဖစ္ပါတယ္….ပရုိတင္း ပါဝင္မွဳ ့မ်ား သလို အစာေၾကလည္းလြယ္ပါတယ္….ပဲသိီးစိမ္း ကေတာ့ အမဲသား ႏွင့္ အနီေရာင္ အသားမ်ား အတြက္ အလြန္လိုက္ဖက္ၿပီး ဗိီတာမင္ၿပည့္ဝတဲ့ အစ္ိမ္းေရာင္ဟင္းသီးဟင္းရြက္တစ္မ်ိဳးပါ…ကာဗိုဟု္ိက္ဒရိတ္ လို ့ေခၚတဲ့ ကစီ ဓါတ္ကိုေတာ့ အာလူး ကရရွိႏိုင္ပါတယ္၊ ဒီ ဟင္းလွ်ာအတြဲအစပ္ က က်န္းမာေရး အတြက္သင့္ေတာ္ၿပီး အာဟာရ ၿပည့္ဝရၽြ္ ပရိုတင္းၾကြယ္ဝတဲ ့အမဲမိုးခိုသား ၊ ဗီတာမင္ ၿပည့္ဝတဲ့ ပဲသီးစိမ္း ႏွင့္ ကစီဓါတ္ၿပည့္ဝတဲ ့အာလူး တုိ ့နဲ ့တြဲဖက္ ထားပါတယ္ ၊ ပဲသီးစိမ္း ကို ဝုိင္နီရွာလကာရည္ နဲ ့ခ်က္ထားတာေၾကာင့္ အစာေၾကလြယ္ၿပီး အနံ ့အရသာ လည္းထူးၿခား ပါတယ္ ၊ အာလူး ကို အခြံမႏႊာဘဲ အလံုးလိုက္ ဖုတ္ထားတာကလည္း ကယ္လိုရီ နည္းၿပီး ကစီဓါတ္ၿပည့္ဝေစပါတယ္၊ သံလြင္ဆီ နဲ ့ဆားလြတ္ေထာပတ္ အနည္းငယ္ သာသံုးထားတဲ့အတြက္ မၿပည့္ဝဆီ ပါဝင္မွဳ  ့မ်ားတာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ အေလးခ်ိန္ထိမ္းသိမ္းလိုသူမ်ားအတြက္အထူးသင့္ေတာ္ပါတယ္ ၊ ၾကက္သြန္နီ နဲ ့ၾကက္သြန္ၿဖဴ တို ့က ေဆးဘက္ဝင္ၾက သလို ခ်ယ္ရီခရမ္းခ်ဥ္သီး မ်ားကလည္း ႏွလံုးက်န္းမာေရး ၊ အရိုးက်န္းမာေရး ၊ ေရာဂါဘယမ်ားအား ကာကြယ္ႏိုင္ၿခင္း   မ်ား ေပးစြမ္းႏိုင္ၿပီး ေယာက်ာၤးအားကို ၿပည့္ဝေစရၽြ္ ဗီတာမင္ C, E, K, B6, တို ့နဲ ့သံဓါတ္ကဲ့သို ့သတၳဳဓါတ္မ်ား လည္း ပါဝင္  ေနတာေၾကာင့္ အလ်ဥ္းသင့္တိုင္း သံုးေဆာင္သင့္ပါတယ္။ )

Sunny

He was born in Yangon, the

...see more

Ingredients

Healthy

Chef Sunny's recipes